fredag den 7. oktober 2011

Kommentaren der forsvandt?

I forbindelse med mit sidste blogindlæg fik jeg en besked fra Ulla via Ravelry om at hun havde problemer med at skrive kommentarer til min og andres blogs. Når hun havde skrevet en kommentar og trykket "Send" forsvandt kommentaren ud i intetheden på det store InderNet... Æv :-((

Jeg surfede lidt rundt og har fundet løsningen hos Hausfraublau og husbond - læs deres vejledning og ret din Internet Explorer's indstillinger til, hvis du har oplevet samme problem :-)

6 kommentarer:

  1. Og det virker....

    Det er skønt at få hjælp til noget man overhovedet ikke har en hulens fis forstand på.

    Som jeg plejer at sige når noget på computeren går i udu og sønnike, som er flink til at hjælpe sin håbløse mor, synes det er hamrende let at lave: Vil du lige hjælpe mig med denne strikkeopskrift.... så bliver der så stille...

    At du så, Anne kan både det ene og det andet er jo for mig fuldstændig fantastisk...

    Tusind tak for hjælpen...

    SvarSlet
  2. Det var så lidt - og kan godt forestille mig hvor stille sønnike bliver :-))

    SvarSlet
  3. Tusind tak for hjælpen, nu burde jeg kunne kommentere på alle blogge, men jeg har lige prøvet og blev afvist her med Google kontoen !!!!
    Nu prøver jeg så som anonym :o)

    Men det er mange hilsener
    Ingrid
    Samsø

    SvarSlet
  4. Hej Ingrid - tak for hilsen! :-)
    Huskede du at lukke Internet Explorer efter at du havde rettet indstillingerne til?

    SvarSlet
  5. Velkommen til Webstrik, jeg vil også glæde mig til, at følge din blog.

    SvarSlet
  6. Tak Bebiane - og velkommen til her :-)

    SvarSlet