lørdag den 17. december 2011

At hækle eller ikke at hækle..

Siden mandag har denne store (!) pakke ligget og kaldt på mig (clementinen er bare med for at angive størrelsesforholdene: Vi taler STOR pakke :-)).

Jeg har haft travlt i løbet af ugen og har ikke været så meget hjemme, men når jeg har været har det været mig en fornøjelse at gå og mærke, trykke (kun lidt.. :-)) og tænke på hvad der kunne være indeni..


Kl. 7 i morges bimlede min telefon: "Husk at åbne pakke til kreativ pakkekalender" - en husker der blev lagt ind i min kalender den dag i november, hvor jeg fik datoen udstukket af Unikarina, der har arrangeret Den kreative Pakkekalender. Yippeee.. Endelig måtte jeg åbne den! :-)


I pakken var der disse 2 flotte og lækre kurve fra Ditte (smuksi-sax.blogspot.com)

Kurvene er hæklet af noget tykt stofgarn, som jeg tror hedder "Zpaghetti" og som jeg bl.a. har set hos Tante Grøn i Odense.. Det fås i mange farver og kan bruges til forskellige boligprojekter: puder, puf's, tasker og kurve..

Hækling og mig har aldrig været de bedste venner. Det er jo ikke fordi at det er svært (eller? ;-)) og efter devisen "man kan hvad man vil" har jeg da også en gang imellem kastet mig ud i nogle mindre hækle-projekter.. Bare lige sådan for at prøve det af og se om det "var noget"..

Disse kurve har helt klart sat gang i lysten til at prøve mine hækle evner af igen-igen.. De er SÅ fede og jeg skal vist lige have kigget på det dér farvekort hos tanterne én gang til :-)

Tak for gaven, Ditte!

3 kommentarer:

  1. Dejligt du kunne lide dem! Kh Ditte
    Ps. Jeg har et indlæg på bloggen lidt senere med opskrift mm..

    SvarSlet
  2. hold da op !
    ja de er absolut skønne :o)

    SvarSlet
  3. Det er så dejligt at få en gave i de dicipliner, som man ikke selv er så skrap til :o) Jeg er heller ikke selv så god til at hækle og vil synes en hæklet gave er dejligt

    SvarSlet